Jak fungovat v servisu

Jistě se shodneme na tom, že na každý autoservis musí být spoleh. Mít poškozené auto je velmi nepříjemné a to poslední co chceme, jsou nekvalitní služby na druhé straně. Připravili jsme pro vás tipy, jež ušetří vaší peněženku, auto i nervy. Všichni moc dobře víme, jak může být oprava vozidla nákladná.

Jaký servis vybrat?

Pokud máte nový vůz, rozhodně se vyplatí zajet do autorizovaného servisu. Pokud se danou značku specializují, může vyjít oprava mnohem levněji. Ty neautorizované mohou sice opravit vše, nicméně se jim hůře shánějí různé speciální součástky.

Co dělat předem?

Nezapomeňte do servisu vždy předem zavolat, ať jsou na váš příjezd připraveni. Závadu také velmi podrobně popište. Mechanik se s vámi může například v autě projet, aby viděl, jak je problém cítit. Nezapomeňte doma technický průkaz a servisní knížku.

Co to je zakázkový list?

V servisu byste měli dostat zakázkový list, kde jsou následně sepsány všechny objednané opravy. Je to lepší než ústní domluva. Na papíře je vše přehledně napsané a lepší pro obě strany. V listu se uvádí stav tachometru, paliva a také přibližná cena. Domluvit je možné se i na ceně sháněných náhradních dílů.

Finální cena

V servisu jde velmi lehce přijít o hodně peněz. Občas to je ale samozřejmě nevyhnutelné. Technici vám ale mohou dát předem vytipovanou cenu, i když se samozřejmě může ve finále lišit. Každé případné navyšování ale doporučujeme předem konzultovat.

Pro více informací o servisech v Praze přejděte na http://www.autotriopraha.cz/.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *